Direktlänk till inlägg 8 november 2009

Nä, det gick inte...

Av Solweig - 8 november 2009 17:39

att slå alla junior och öppenklasshundar i går. Men det spelar ingen roll! Vi var där för att träna utställningsmiljö inomhus. Det gick bra och det var det viktiga.

Domaren är ju inte krediterad för västgötar. Dömer Belgiska vallhundar, Biard och Rottweiler.

  

Hon är i alla fall mattes gullunge. Detta kort är inte bra men det är svårt att ta kort har jag lärt mig.

  

Lina i höst 2009

 
 
Britta

Britta

9 november 2009 16:07

Helt rätt Solan!
Våra små (och stora) vänner är alltid finast :0)
Nu är det full fart på tidningsmakeriet kan jag säga :0)

http://www.oxberget.se

 
Irene

Irene

10 november 2009 17:33

Jag tycker hon är jättefin! För att inte tala om vad min Huligan tyckte... ;-)

Eftersom jag är skåning så tror jag ju såklart att det var en stockholmsdomare som inte begrep bättre. Själv fick nämligen Hampus kritik av just en sån på Sofiero för ett antal år sedan, han (domaren alltså) gillade inte Hampus öron. Då tänkte jag och Hampus för oss själva att "vad begriper du som är från Stockholm, och dina egna öron är förresten inte så himla fina heller!".

http://vastgotaspetsochtradgard.blogspot.com

 
Ingen bild

Solan

10 november 2009 22:10

Ja om hon ändå varit från Stockholm hade man kunnar skylla på det kanske! Men nu var hon inte det, men hon tyckte att Tora hade för ljusa ögon. Annars fick hon fin kritik, men det är ju många som inte förstår västgötaspetsens tilltalande utseende!

 
Ingen bild

Maria

11 november 2009 17:46

Hallå mamma!
Fint kort på Lina! Tycker jag då som inte förstår mig på.....
ha det bra / Maria

 
Ingen bild

Solan

11 november 2009 18:10

Ja Maria, Kim tyckte också att det var ett fint kort. Det är Sara som tagit bilden, naturligtvis. Här är allt O.K hur har ni det?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solweig - 9 juli 2017 11:44

Finvädret har återkommit och man har rensat och gallrat så nu är man ikapp med ogräset. En kväll i veckan tog vi båten och for ner på Näkten, det var nästan vindstilla så det var nästan perfekt. Vi körde långdrag och jag fick två öringar, den på bi...

Av Solweig - 2 juli 2017 21:22

Vi har haft några dagar med jättefint väder. Ingvar har slipat och betsat alla tre broarna, han har också fixat fönsterbräda i ett av köksfönstren som ingen hade. Själv har jag nästan hunnit rensa alla rabatter klart, sen är det bara till att börja...

Av Solweig - 19 juni 2017 20:30

Tiden går fort när man har roligt, säger man ju. Men ibland går det fort även om man inte har så roligt. Jag för en ojämn kamp mot ogräset. Det har ju varit så torrt tidigare att ogräset har inte växt så mycket. Men i fredags kom det regn och sedan...

Av Solweig - 12 juni 2017 21:30


Vi har ett växlande väder med små regnskurar med jämna mellanrum. Man blir inte direkt blöt men det hindrar ju solen! Jag rensar i kapp med ogräset. Ännu ligger jag efter, hoppas hinna ikapp innan fredag e.m. Då skall jag åka till Maggan och gräv...

Av Solweig - 8 juni 2017 10:42

Efter ett långt uppehåll skall jag försöka återuppta skrivandet lit mer kontinuerligt. Det har inte hänt så mycket under uppehållet. Maken har gjort sin sytostatikabehandking klar nu för två veckor sedan. Han mår så där, men det går ju inte göra...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards