Alla inlägg den 28 november 2009

Av Solweig - 28 november 2009 16:27

Det var lite trögt att stiga upp i dag, gårdagskvällen tillbringades hos en av grannarna på 70:års kalas. Ett jättetrevligt kalas med många trevliga människor och glada skratt. Sluttampen var lite rolig också, en av gästerna blev av med sina skor, någon hade tagit fel skor och gått hem.

Jag lånade ut mina gamla stövlar och fick i min tur låna ett par andra skor. Jag har ju bara 25 meter hem så jag behövde inte så märkvärdiga skor. En händelse som vi kommer att påminna varandra om, minns du då NN inte hade några skor när hon skulle gå hem!

I dag har vi varit på julmarknad sen förmiddagen. Allt bröd alla lotter och alla pepparkakshus tog slut. Men kransar av buxbom var det dålig efterfrågan på, varför kan man ju fråga sig? Julgranarna blev det också över av men en del var ganska fula. Dom min gubbe huggit så fina granar så dom borde ha gått åt, tycker jag.

Nu skall vi klä upp oss lite och fara upp och äta julbord, skall bli jättegott.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards