Alla inlägg den 10 november 2009

Av Solweig - 10 november 2009 22:10

Efter att ha tillbringat andra kvällen i rad på ett styrelsemöte kan jag konstatera att det blir skönt när jag bara finns med i en styrelse.

Mina små barnbarn William och Rasmus har misshandlats med vaccin mot den allomtalade grissjukan i dag.

Det är inte lätt att vara liten. Själv har jag bestämt att jag skippar vaccinet. Har aldrig haft influensa hitentills i livet, skall jag stryka med av den anledningen så är det nog meningen. Jag har ju alltid varit fatalist.

Man blir nästan allergisk mot allt snack om denna influensa, det dör ju folk i vanlig förkylning också men det blir det inte lika mycket ståhej runt.

Jag fortsätter i alla fall att väva, det är skönt att ha något inomhusgöra nu när det har varit så grått och dimmigt ute i flera dagar. Det är lite bättre nu i kväll , fast det har blivit kallare.

Vår kompis Janne och hans fru Ingvor var hit på f.m med älgkött och älghjärta som Janne rökt åt oss.

Det är jättegott på mackan med rökt älgkött och pepparrotsgrädde.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards