Alla inlägg den 25 november 2009

Av Solweig - 25 november 2009 17:46

Det fortsätter att vara slaskväder ute, i dag har det varit regn hela dagen.Mörkt är det också, det blir nästan inte ljust mitt i dagen.

Jag har sytt om en gardin som Maggan skall få, hoppas hon blir nöjd.


Maria ringde på förmiddan. Dom har jättejobbigt på hennes jobb på grund av alla neddragningar. Hon jobbar ju som syrra på akutmottagningen i Sundsvall. Man undrar hur det är tänkt, när sjukvården bara skall dra ner och dra ner. Man hoppas ju att man slipper bli sjuk och ha behov av vård.


Hitentills har jag ju haft tur som aldrig varit inlagd på sjukhus annat än för barnafödande. Har inte besökt hälsocentralen heller på flera år, sist var när jag varit till Spanien och fått ögoninflammation. Jag får det nästan alltid när jag badar i medelhavet. Det gick bra att bada i Röda havet, om det beror på att det var renare eller inte vet jag inte, men så var det.


På eftermiddan har jag varit till Maria Veterinär med Fia. Årets rakning är genomförd. Fia blir så full av tovor under mage och i armhålor och bak i ändan. Förut fick jag klippa bort tovorna själv, men efter det att hon blivit 9 år får jag inte. Så nu är det vet. som gäller. Där blir hon sövd så då går det ju lätt.

  

Här ser man hur lockig hon är på magen.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards