Alla inlägg den 29 november 2009

Av Solweig - 29 november 2009 19:35

Det började snöa i går mitt i dan, sen snöade det lite tills fram på eftermiddan då det slutade. Sedan har det fallit några flingor till. Det är ca 1-2 cm. täcker knappt gräset, men det blev ljusare. Vår adventsgran blev också mera jullik.

  

I dag har det inte varit någon högre aktivitet här. Jag bytte gardiner i vardagsrummet, bara för att få bort gardinerna som låg på en stol.

Har gömt godis till hundarna att söka inne, det är en uppskattad sysselsättning. Sedan har det ju varit skidåkning på TV:n så då kan man ju sitta och glo på den.

Har också gjort två blomstergrupper, dom lär ju vara utblommade till jul, men jag gör väl nya. Det är roligt att ha blommor på bordet. Såg just när jag höll på att göra grupperna att mina amaryllis som stått ute i trädgårdslandet i sommar har blomknoppar nu. Här nedan mina blomster.

     


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards