Alla inlägg under januari 2017

Av Solweig - 29 januari 2017 12:04

Nu är det länge sedan som jagskrev i Bloggen. Det har varit jobbigt här hemma. Min make fick diagnosen coloncanser i juni och sedan dess har mycket hänt. Tre operationer Bl.a Just nu pågår sytostatikabehandling, han är inne på tredje kuren av åtta.

Hitentills har det gått upp och ner vad gäller hur han mår, men det går i ala fall. Han följer mig på minst en hundpromenad varje dag, det är ju viktigt att få frisk luft och lite motion varje dag. Man blir inte friskare av att ligga på  sängen eller sitta framför TV:n hela dagarna.

själv är jag ju o.k Det var ju ett år den 19 januari sedan jag opererade min högra höft. Den fungerar bra. Jag ar inga besvär eller smärtor.

Det som är lite tråkigt att det har blivit så lite tid för hundtränng. Jag gick ju noswork med Julia i fjol vår, det har inte blivit något mer av det. Med en sjukling hemma har  man fullt upp med att sköta vardagen.

Vi har ju en mild vinter med lite snö, van kan inte åka skidor här intill på ängarna. Det är bara is.

det är tur att man köpte isbuggs i fjol, hag gått med dom ute hela vinter.

 

Nu hede jag tänkt försöka återuppta skrivandet i bloggen för att ha att se tillbaka på.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards