Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Solweig - 20 mars 2011 21:25

Har i dag avverkat mitt 3:e årsmöte. Nu återstår 3 till sen är det klart! I dag var det Trädgårdsföreningen i Jämtland som hade årsmöte. En av styrelseledamöterna ringde i går e.m och undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp som ordförande på årsmötet. Den ordinarie ordföranden var kallad till Oslo och skidskytteträff, så han var förhindrad.

Eftersom jag varit ordförande i nämnda förening under ett år och även tillhört styrelsen i flertalet år samt numera ingår i valberedningen kändes det inte så betungande. Dom flesta är ju gamla bekanta.

Det kom inte så många deltagare till årdmötet, vilket kan bero på ett helt underbart väder, sport på TV:n, massor av aktiviteter på stan. Hur som helst, vi var få på mötet.

Pia hade fixat jättegott fika, Margareta Olsson berättade och visade bilder från sina två USA-resor.

Jag hade hundarna med mig då maken var ute på fiske och det var oklart när han skulle komma hem. Inna mötet gjordes en kissrunda sedan fick dom sitta i bilen och det gick utmärkt. Der är ju trots sol inte så varmt ännu och jag hade lämnat fönster öppet.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards