Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Solweig - 11 mars 2011 18:53

En helt underbar dag med strålande sol och varmt i solen. Har städat ute på glasverandan för att kunna tillbringa ljuvliga vårdagar där. När solen skiner blir det varmt och skönt. I dag var det ´+ 15 grader.Annars går livet sin gilla gång, vi koppelpromenerar, Tora har insett att det blir inga race numera.

Lina har aldrig varit så racig av sig. Men bara Tora blir bra så gör jag vad som helst.

I går när Tora och jag gjorde eftermiddagspromenaden passerade 20 rådjur mitt framför oss på gatan här nedanför. Höll nästan på att tappa räkningen!Snacka om att bli upphetsad!

Det är så mycket rådjur överallt så det är inte klokt!


Kan i alla fall konstatera att Brunfloborna är dåliga på att plocka upp efter sina hundar. Det är massor av hundskit efter vägarna.

Förstår inte att det kan vara så besvärligt!

Maken jobbar med renoveringen nere i källaren. Nu har han lagt trägolv i två rum. Det blir jättefint.

I morron fyller mitt älsta barnbarn 21 år, tänk vad tiden går!!

  

 Niuklas framför datorn.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards