Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Solweig - 10 mars 2011 14:22

Det är så vårlikt ute, eftersom mina hundpromenader numera företas efter gator och väger går det inte så fort. Många andra hundar har ju trafikerat gatan före oss och det måste snusas och pinkas i all oändlighet. Kan ju inte vägra detta heller då anledningen att vi är ute är just att dom skall rastas.

Morronpromenaden tog jag med bara Tora, hon var inte alls road av att vi skulle gå gatan och Lina skulle följa husse i skogen. Men så blev det. Tora är lugnare när hon är ensam. Hon skall ju inte ha några racerlopp.

Vi har varit och inhandlat div. förnödenheter uppe på Lillänge. 

Köpte ny kattmat, måste testa om dom äter. Kattor är ju betydligt kräsnare på foder än hundarna.

Det börjar bli ganska sörjigt och smutsigt lite överallt, men det göt ingenting bara snön försvinner. Jag skall inte åka skidor i Påsk så för mig får snön försvinna hur fort som helst.

Lina fäller fortfarande, dammsugaren går varannan dag , orkar inte köra oftare. Det syns ju inte efter nån timma att man städat. Hoppas att Tora inte fäller så mycket. Sist hon löpte fällde hon nästan ingenting, men det är väl önsketänkande!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards