Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Solweig - 18 mars 2011 17:49

Eftermiddagens överraskning är snö!!! Såg på TV:n att det snöade i Falun men trodde inte att vi skulle behöva få hit någon snö, men där bedrog jag mig!

Nu blir det trixigt, när det blir snö på all is så kommer benbrotten att öka markant.

Ringde vetrinären i går morse och beställde tid för Tora. Vill att ortopeden som kollade hennes plåtar skulle känna igenom henne också. Det är ju bra om man vet vad det är som gör att hon blir halt rätt som det är. Att hålla henne lugn är inte lätt så det vore ju toppen om man visste var problem finns.


I går kväll var Maggan och jag på Kennelklubbens årsmöte ute på Frösön.

Trevligt att träffa lite bekanta, Marianne D och Anneli R bl.a

Vi trakterades med jättegod fisksoppa och smarrig chokladkaka och kaffe.


Det var nog bara Kerstin H/ordf i JHKK och Maggan som hade mamma med sig!

Ja Kerstin hade både mamma och pappa med sig, tala om familjeintresse.


Efter årsmötet fick vi en liten inblick i en polishunds liv och leverne av en  av hundförarna inom polisen som berättade om sina sju år med Nemo, en av 8 polishundar som vi har i Jämtland.

Här hemma var det gubbträff med V-75-tippning ända fram till 00.30

Själv intog jag sängläge vid 22.00


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards