Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Solweig - 28 maj 2010 17:39

I dag har jag varit ut en rajd igen. Inköpt färg, när det kommer att gå att måla kan man ju fråga sig?

Kompostströ, så att man inte får så mycket maggot i varmkomposten. Husse fiskar inte med maggot den här tiden, den tid han använder maggot finns det inga i komposten i alla fall.

Sedan har jag införskaffat en massa prylar till husvagnen, den är ju liten så det gäller att vara finurlig och utnyttja alla utrymmen som finns rationellt.

Kattmat och hundgodis tillhör ju stapelvaror i det här huset. Hundarna har ju som extra sysselsättning när vi går ut, att hoppa upp på alla stenar som vi går förbi. Ju högre desto bättre. Tora spanar in varenda sten, hon är expert på det. Dom får små godisbitar, intevarenda gång, men det blir en del i alla fall.

Måste vara observant så att dom inte lägger på hullet nu när det är utställningssessong.

  

På vägen hem var jag på agilityplan och kollade inför morrondagen. Jag startar arbetet klockan kvart över nio. Sedan har man att göra fram till två, minst. Det är 120 starter tror jag.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards