Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Solweig - 15 maj 2010 22:18

Disig morron. kollosalt blött överallt, översvämning både här och där.

Bestämde mig för att åka in till stan och köpa jord till mina krukor och lådor. Sagt och gjort, men det blev lite till. Köpte mig ett par nya stövlar, ett par av dom jag har är trasiga. Stövlar nu för tiden håller bara en sommar, annat var det förr. Då hade man stövlar i massor av år. Måste vara gummit som är sämre!


Varmt var det och kvavt. När jag kom hem plockade jag fram sommarkläder vilket inte varit något som gått att använda tidigare i vår. Satt ute i solen och läste efter middagen.


Sedan plockade jag fram agilitytunneln och lekte lite med hundarna.


Nu hoppas jag att det blir hyfsat väder några dagar så det torkar upp. Det finns snart ingenstans att gå med hundarna. Endera är det massor  av vatten eller gyttja. Eller så har det strötts ut flytgötsel så det inte går att gå därför.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards