Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Solweig - 23 maj 2010 21:18

Så har Tora och jag återkommit från vår turne till Sundsvall. Vi har haft det jättetrevligt. I lördags var jag och Maria till Emma och kollade in hennes lilla guldklimp till son. Han är jättegullig och snäll.  Jag var ju tvungen att rycka lite ogräs i en av hennes rabatter. Dom köpte ju huset i höstas och nu börjar det komma upp diverse plus massor av ogräs i rabatterna. Jag som älskar att rensa!!!


Sedan var vi på Ö&B och köpte fyra campingstolar och ett bord att ha med när man är ute och åker med husvagnen. Mia och jag var också och kollade in lägenheterna ovanför där hon bor nu och som hon står i kö för.

Det är ett jättetrevligt område.

Söndagmorron for Maria på sin Westernridning och Sara och jag for till Gärdehallen på hundutställning.

Maggan kom också samtidigt som vi kom. Men hade jag vetat att det skulle ta sån tid hade vi stannat hemma mycket längre.

Hur som helst, Tora tog Cert och CK och blev BIM. Så jag var mycket nöjd med dagen. Det har ju regnat nästan hela dagen men när vi for hem vid halvfem snåret var det uppehåll.

  

Andra resultat var Fixan´s Göte Väst tog Cert och blev BIR, 2:a i blågul. Vi måste träna på att stå säger Maggan!

Det kan nog stämma!


Maggans resultat finns på hennes Blogg . Då barnbarnet Sara var med som fotograf finns bara denna bild,  hon har engelskaskrivning på tisdag så hon har inte tid med några datajobb förrän efter det.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards