Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Solweig - 12 maj 2010 19:00

Nä inte ännu faktiskt!.... men jag har beställt ett utställningstält till. Maggan och jag har ett men det blir besvärligt, på dom flesta utställningarna som vi var på i fjol , låg ringarna där vi ställde så långt ifrån varandra så jag fick hålla till utan tält. Det går väl bra om solen skiner, men om det är som när vi var i Vännäs då det spöregnade var det inte så kul. Jag var blöt upp till knäna. Som tur är så ser en västgötaspets nästan likadan ut varese hon är torr eller blöt. För blöt var hon. Som en dränkt katt!! Maggans Pommar kan ju inte vara ute i regn då ser dom ju förskräckliga ut.


Men nu så är det problemet ur världen. Vi skall åka upp till Vännäs även i år. Åtminstone jag, för jag har redan anmält. Måste ta maken med då jag anmält båda brudarna. Går båda vidare får maken ta Tora. Vi åker upp med husvagnen på lördag, utställningen är på söndag.


Dom har lovat halvbra väder i helgen, jag hoppas på sol och värme. Om det kommer en eller annan regnskur överlever man väl bara det inte är så kallt.

Hade ju tänkt lägga spår både till Lina och Tora. Så vi får väl se hur det går.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards