Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Solweig - 20 maj 2010 13:56

Nä, det finns ju dom som har det värre! Man har ju inte översvämning ännu, åtminstone inte hemma på tomten. Men det va då ett Dj...a regnande! För att pigga upp mig lite eftersom man tycks bli tvungen att gå i stövlar länge då det är blött,blött, blött ute i skog och mark. Var jag in på Rusta och ekiperade mig.

  

Appropå blommor så blommar Kablekan i dammen.

  

Gjorde ju ett impulsköp när det var 25% på Växtvaruhuset och vi var där och raggade medlemmar. Men var skall den stå? Rabatten som den är tänkt till skall göras om helt. Men det blir inte ännu på ett tag så min Gentiana får stå i sin kruka!

  

Annars finns det gott om växter i växthuset. Jag satte ju frön väldigt sent i år men det tycks bli rätt så stor plant ändå. Det är ju minst tre veckor innan det går att sätta ut om man skall slippa nattfrosten.

    

Brudarna sitter på ljugarbänken och tycker att matte håller på för mycket med blommor och för lite med dom.

  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards