Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Solweig - 24 februari 2011 09:34

  Vi hade ju Årsmöte i BBHK i går kväll, men inte utan mankemang! Jag hade bokat lokal före jul för att vara säker på att ha en. Vi skall ju kalla till årsmöte före den 1 januari enl. stadgarna. Men! Det var ju kommunskidan och gubbarna som höll i den hade inte bokat utan de bara intog stugan vi bokat och när jag kom var det full aktivitet av skidåkare.

Även om det är en skidstuga vi brukar hålla till i så kunde dom ju om dom har företräde tala om för oss i god tid att vi måste flytta på oss, men inte! Jag blev väldigt nonchalant bemött när jag kom och skull fixa ordning.


Jag talade med killen som bokar stugan i går på e.m för att kolla så allt var klart och han sa att det var det!!!

Nu löste det sig för oss ändå, men det fixade vi också själva, vi flyttade till en kvarterslokal som tillhör ett bostadsområde där en av våra medlemmar bor. Så tack vare henne fick vi lokal.   

Annars hände inget uppseendeväckande på årsmötet utan det förflöt i lugnets tecken.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards