Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Solweig - 4 februari 2011 18:00

Har det varit i dag. 1 timmes promenad på morron, Vi har det ganska bra måste man tillstå när jag jämför vad jag hör ifrån Britta. Vi har breda skotrerspår och smalare skoterspår. Men dom är inte hala så det är inget problem att gå. Hundarna springer ju lösa och har hur stora ytor som helst att rusa runt på.


Efter promenaden for vi till Maggan. Hade köpt en semla till oss var när jag var och handlade limpa till maken, så jag fick kaffe, tackar tackar! Hämtade också en pryl som hon köpte på IKEA men som hon inte behöver , så vi skall ta ner den då vi åker ner till Maria på tisdag nästa vecka.

Lite inköp på affären, sedan hem igen och middagslagning. Kinagryta med ris, faktiskt ganska gott! Nu skall jag kolla skidskytte.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards