Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Solweig - 2 februari 2011 17:30

I förgår kväll fick man lite brådis, SKV har ju flyttat sin kongress från Simmatorp till ett ställe som heter Tonga Hed, det ligger i Vårgårda, länge söderut alltså.

Jag hade ju bokat husvagnsplats i Simmatorp, nu var det att avboka den och boka ny i på Tånga Camping. Jag har på det bestämdaste bestämt att på världskongressen ska jag, det är bara så! Därför skred jag snabbt till verket och nu är det klart. Nu är det bara anmälan av hundar som inte är gjort. Men det har man ju tid till i början av maj för att göra.


Vet inte ännu vad jag skall anmäla till. Utställningen blir det nog bara Tora, men jag funderar på att anmäla Lina till Rallylydnad. Får se framöver när jag funderat färdigt.

Det blir ju lite knepigt detta med att man bytt ort för aktiviteten. Inbjudan har ju gått ut både till oss i Sverige och till utlandet, så nu måste man ut med information om bytet snabbt.

Att jag vet beror på att jag får info då jag tillhör tidningsredaktionen. Alla olika kommittér har fått info. men ännu har man inte ändrat på Hemsidan.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards