Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Solweig - 3 februari 2011 23:02

Vi hade styrelse i BBHK kväll, den har varit uppskjuten sen i december. Man kan ju inte annat än bli trött! Nu skall jag skriva protokoll och sen försöka få till en verksamhetsberättelse, sedan är det årsmöte och sen skall jag inte ta på mig något ansvar för nästa års styrelse utan bara skriva protokoll.

Hoppas jag kan hålla mig till det!!

Annars har det varit en dag med snöfall,  morronpromenaden var jättetrixig då snön la sig på glasögonen så man såg nästan ingenting.

Mitt i dan  tog jag sparken och hundaarna och for ner till  centrum och hämtade ett paket på ICA, ( nutidens post). Något perfrekt sparkföre var det inte då det var jättemycket grus på vägen, även om det snöat så ibland gick det ganska bra.

Hundarna är väl inte så förtjusta i att gå bredvid sparken när det med jämna mellanrum blir tvärstopp p.g.a.gruset Men det luktar mycket intressant efter vägen.

Lina har börjar fälla, det är beiga tussar runt hela huset, man får dammsuga varje dag ett tag framöver. Jag har kammat henna varje dag men det hjälper föga.  Så det är bara att stå ut! När Lina är färdsigfälld börjar väl Tora!


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards