Alla inlägg den 17 september 2010

Av Solweig - 17 september 2010 15:43

Jag har haft mina smprinsar här sen i går, dom blev hämtade av sin hulda mor för en stund sedan. Det är så roligt att ha grabbarna här, dom är så härliga. Snackar i ett kör med mormor om allt mellan himel och jord. Sedan är det ju så att mormor tar sig tid att umgås med dom när dom är här.

Av Solweig - 17 september 2010 15:24

  

Tack Britta jag känner mig mycket hedrad! Det är ju inte alla dagar sånt händer.

Jag gör dock inte som Britta, klär mig i kjol och bling. Men jag bjuder mig själv på ett glas gott rödvin i kväll. Eftersom jag är ensam hemma med djuren får jag fira bäst det går.


Sedan skall ja då skriva 7 saker om mig själv:


1. Det viktigaste i livet är familjen och djuren. Djurvän har jag varit sen jag  

   föddes vad jag kan förstå.

2. Sedan kommer min trädgård, den är ingen mönsterträdgård men det är ett

    ställe att hämta kraft från.

3. Är långsynt med glasögon men inte långsint!


4. Har alltid varit morronpigg.


5. Har vissa pedantiska drag som ibland irriterar min omgivning. Men det går

    inte att låta bli!

6. Är gräsligt sentimental när det gäller djur. Blir jättearg när jag läser om folk

    som plågat eller misskött djur.

7. Bokmal, läser allt. Måste ha oläst bok för att kunna slappna av.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards