Alla inlägg den 15 september 2010

Av Solweig - 15 september 2010 21:18

Har roat mig med att spela på hästar i kväll. Det går ju att både spela på en massa olika sätt, plus V64 på onsdagarna. V64:an gick ju inte in, det blev ju jättehög utdelning. 3,5 miljoner på 6 rätt.

Men jag spelade plats på fyra hästar och två gick in så min förlust i kväll blev 39 kronor. (En medelstor godispåse.) Jag äter inte godis numera. Det är ju så att man måste veta lite om hästarna man spelar på och det gör ju inte jag, då går det ju som det går. Fast profsspelarna hade ju inte lyckan med sig heller i kväll..

Men jag spelar inte så högt och inte så ofta. Det är bara lite roligare att titta på trav om man spelat lite.  

Det har blivit så att trav, och sport är det jag tittar mest på.


Av Solweig - 15 september 2010 09:22

Hade tänkt plocka svarta vinbär i dag, men efter att ha gjort den vanliga morronpromenaden med brudarna har jag känt västnvinden som inte var någon varm fläkt i dag. Tror att vantar vore av nöden, men plocka vinbär med vantar låter inte möjligt, så man får väl bita ihop och plocka med bara händer.

Solen skiner i alla fall ännu så det kanske blir varmare frampå dagen.

Maken skall ta itu med verandadörren som skall bytas. Så det kommer inte att vara så varmt inne heller.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards