Alla inlägg den 1 september 2010

Av Solweig - 1 september 2010 22:15

I dag har det varit en ganska skön höstdag med sol, lite för mycket vind, men man får vara nöjd om det inte regnar. Jag och Solan har varit ut i skogen och plockat hallon. Vi hade mina båda hundar med samt hennes yngsta tik. Hundarna har sprungit runt och kollat, det är så bra att ha hundar som inte försvinner så fort man släpper dom lösa.

Det var inte så mycket hallon på stället vi for till, men för mig blev det ca två liter.

  

Sedan satt vi i solen och fikade och njöt av att vara ute. Hundarna låg på en stor sten och sov bredvid.

Jag har rensat och fyst in mina. I morron skall jag till tandläkaren på eftermiddagen. Men före det måste jag börja laga till maträtterna som maken skall ha med till älgskogen. Jag jobbar ju på agilitytävling både lördag och söndag så det måste vara klart senast fredag kväll.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards