Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Solweig - 27 januari 2010 18:08

Visst, det kom en massa snö. Tidigt i morse klockan sex regnade det. Sedan blåser det ganska friskt, men det är bara -2 så bortsett från att det var tunggått ute i skogen på grund av all snön så var det inte så tokigt väder. man kunde ju ta av vantarna utan att frysa naglarna av sig.


I dag ringde en dam och bad mig bli ordf. i en pensionärsförening, men jag tackade nej. Det känns inte så kul faktiskt. Sedan har jag varit ordf. så många år att det får räcka. Nu skall jag sitta kvar som sekreterare i Brukshundsklubben så länge som det känns roligt, inget annat.

Har ju gått med i släktforskareföreningen, tänkte kolla om man har några anor att skryta med eller om det bara är tjuvar och banditer i släkten. Min mors bröder var ju pingspredikanter av rikskaraktär så det var en väldans religiös släkt åteminstone ett par generationer bakåt. Det är väl på pappas sida det kan finnas överraskningar.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards