Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Solweig - 3 januari 2010 14:59

säger min man, han skall få lutfisk till middag. Vi har haft matgäster praktiskt alla dagar sen före jul. Sådana som inte äter lutfisk. Så nu har sonen åkt hem efter att ha firat nyår med oss och då är det dax. Bättre sent än aldrig heter det ju!

I dag har vi varit ute på långpromenad brudarna och jag. Det var bara -5 i morse så då drog vi sta genom snödrivorna. Vi gick både på de stigar vi trampat upp tidigare men bitvis fanns det ingen stig, då fick jag spåra. Brudarna hade så bråttom, trampade mig i hälarna, tyckte väl att tanten inte höll nog hög hastighet. Man fick riktigt mycket motion vill jag säga. Vi var ute i en timme,sedan var det ganska lugnt inne en stund. Efter det har husse varit ut och trampat i djupsnön också så i dag har brudarna fått mycket motion. Men det behövs, det märks att det har varit lite stiltje under helgerna, Tora har mycket överskottsenergi.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards