Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Solweig - 11 januari 2010 18:15

En dag med sol och under -10, man kan ju bli euforisk för mindre! Morronens promenad blev ganska lång, vi gick efter skoterspåret över gärdena nästa in i storskogen. Det blåste den vanliga nordvästan, men det kände vi inte av förrän på hemvägen. Brudarna sprang som små galningar, jagade varandra fram och tillbaka.

Inte träffade vi nån heller, annars brukar det ju finnas folk ute men vi var väl för tidiga för motions pensionärerna som brukar gå samma sträcka.

Det är alltid Tora som går i täten på vår procession. Här på en av dom smala stigarna som leder hem.



Har också kommit mig för att lämna in alla ryggsäckar med trasiga hängslen i dag. Det är ju praktiskt att ha handväskan på ryggen, därför har jag två st. och sedan köpte jag en till Maggan i födelsedagspresent i fjol. Alla har gått sönder, en av hängslena har gått av. En av mina egna är rätt gammal så att den pajat kan jag ta men dom andra två är relativt nya. Men dom gör hängslena av plast i stället för läder, vet inte om det är en besparing eller? 

  



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards