Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Solweig - 5 januari 2010 22:40

En dag med lite aktivitet men mest skön avslappning. God mat med vin. Därefter trodde man ju att man skulle vinna på trav, men se det gick inte. Harry hade inte fått till mer än ett rätt på min bong. Sånt är livet, man kan inte få allt!

Är glad för det jag har.

Sitter och kollar hur utställningsprogrammet kommer att se ut i sommar. Lina fäller nu så hon bör komma i päls igen till dess. Hur det blir med Tora vet jag inte men hon löpte ju inte så långt efter Lina så det kommer väl en fällning på henne också. Skulle vilja åka ner till Simmatorp i maj, det är ganska roligt att träffa alla bekanta med samma ras. En av fördelarna med att ha en renrasig hund, man har "rasfränder". Funderar också att börja hårdträna Lina i Rallylydnad. Det finns ju ingen platt tunnel att vägra för i det. Hon är ju jätteduktig i Agility, men som den fjompa hon är så gillar hon inte att bli blöt om ryggen. Då vägrar hon. Det gör ju att det inte är så kul att tävla med henne i agility då man inte vet om hon över huvudtaget skall gå genom platta tunneln.

Om jag åker till Simmatorp ställer jag Tora och startar i rallylydnad med Lina. Ganska lagom tycker jag.

 Måste visa en av mina 6 amaryllisar, den är väl maffig, eller hur?

  



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards