Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Solweig - 24 oktober 2012 13:25

Tog mig själv i kragen i går och krattade upp lönlöven,

 

Har krattat upp lika mycket en gång förut. När jag ändå höll på krattade ja även löven under björkarna.  Frakta bort löven kan jag inte då komposthögen är så hög att jag inte orkar köra upp skottkärran på den. Maken är ju inte hemma på dagarna och på kvällarna är det ofta möte!

Sedan han började  jobbet med skidskyttestadion och allt möjlig däromkring ser man inte mycket av honom.

I dag har vi blåsigt, ganska friskt när man kommer ut på ytorna. Här hemma är det måttligt, fast nog mycket för att alla löv skall hamna på vår bromatta!

 

Håller på att lära Julia att man inte får springa ut genom grinden förrän ,man fått lov. Dom "stora" hundarna vet ju och hon är duktig hon sitter och väntar på varsågod!

Bilderna är tagna med telefon, därav den dåliga skärpan. 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards