Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Solweig - 14 oktober 2012 10:19

På vår morronpromenad började det snöa, man håller sig för skratt! Hoppas att det inte blir liggande utan går bort. Det är ju inte minusgrader så det finns möjligheter.

Har i alla fall hängt ut fågelautomaterna, det kändes dax. Det var en talgoxe här i går och flög fram och tillbaka framför fönstert. Han ville nog påminna den slöa tanten där inne att det var dax att öppna fägelrestaurangen. Så nu är det gjort.


Funderar vad man skulle kunna ta sig för en sån här dag? Utevistelse är ju utesluten, väv har jag ingen(måste beställa med det snaraste) Valet ligger på korsord,bok eller TV. Det blir nog alla tre. Jag är jättedålig på att titta på TV. Hittar sällan nått program som intresserar mig. Men upplevde faktiskt gårdagskvällens program som bra villket dom inte brukar vara på lördagskvällarna. Bl.a det om Beatels. Generellt är det bättre program på fredagarna. Sedan är jag allergisk på TV 4:as  reklamavbrott. Man får spunk att se samma reklam en gång i kvarten en hel kväll. Men jag håller på att läsa en bok så där finns sysselsättning och lördagens korsord är bara löst till hälften.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards