Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Solweig - 9 oktober 2012 18:13

Tänkte att det var roligt att ta en bild av mina tre flickor. Det går inte att få dom att se in i kameran med mindre än att man lägger dom på detta sätt. Tora tycker inte att det var så roligt, men måste man så.

 

Lina 6 år 6 månader                              Julia 5 månader                                  Tora 3 år 9 månader

Av Solweig - 9 oktober 2012 09:37

Det bara regnar och regnar, vartifrån kommer allt vatten? Nånstans måste det vara torrlagt vid det här laget! Ändå så har vi det inte som i Byske, fy sjutton!

Hade tänkt att jag skulle gräva trädgårdslandet i höst men det går nog inte. Det har varit och är så blött så det är ingen mening att försöka.

I dag blir det städning inne, hade hoppats att det skulla varit uppehåll från regnet. Då skulle jag ha tränat Julia ute, men när det är så trist som det är i dag skjuter jag upp det och hoppas på bättre väder i morron.

Till helgen skall mina barnbarn, Maggans grabbar vara här hos mig medans Maggan åker ner till Sundsvall på utställning.

Skall gå på föreläsning på torsdag kväll.  Patric Ragnarson har en på Eira djursjukhus, "Håller den vackra hunden bättre". Skall bli intressant att ta del.

Annars går jag och väntar på kallelse till valpkurs, måtte den bli av!

Bakom mej ligger en sådan skapelse utsträckt.

 



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards