Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Solweig - 28 juni 2010 22:30

Dagen har varit full av aktiviteter. Efter morronpromenaden, tog jag Tora med till agilityplanen. Där tränade vi på tunnel hopp och A:et. Även en liten tur på balanshindret. Tora var så duktig.

När vi kom hem var jag ner till solan med tagetes som blivit över här. Hon fick också en Brunnäva som planterat sig helt fel i min rabatt.


Ingvar åkte in till tandläkaren mitt i dan. Sedan har vi målat på huset. Jag har också satt upp förtältet till husvagnen. Man måste träna för att minnas var alla pinna skall vara.

Sen middag till tordön, ett av de värsta åskväder som varit de senaste åren. Det störtregnade och åskade i två timmar. Så nu har vi testa att förtältet håller tätt och det gjorde det. 15 mm regn komdet.

Hundarna var förvånadsvärt oberörda av allt buller, trots att vi satt ute på verandan där det smattrar rätt kraftigt när det regnar som det gjorde i kväll. Blixtarna och åskmullret hörs ju mycket mera också.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards