Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Solweig - 2 juni 2010 00:20

I dag har solen värmt oss frusna norrlänningar.

La ett spår till Tora i morse. Sedan var vi och inhandlade div prylar till bygget. Ja vi bygger inte nytt hus men vi skall ju måla om och därför byter vi fönster lite här och där samt tilläggsisolerar en gavel. Så i går stod jag och målade bräder hela dagen.

Tora gick sitt spår utan att göra något fel. Det som är hennes "problem" är att hon har så brottom. Måste få henne att ta det lite lugnare.

Annars fick jag PM från Vännäs i dag. Det var bara två västgötar, mina två. Så då får man en BIR med sig hem!  Vet inte varför ingen anmält dit?


Vad gäller Lydnadsutmärkelser får nog Anita bli besviken. Tror inte jag ids tävla lydnad med götarna. Men hade ju tänkt börja träna Rallylydnad, men det har varit så blött på planerna vid klubbstugan så jag har inte börjat ännu. Däremot skall vi gå Agilitykurs med Tora i  slutet av juni. Så man måste väl beställa RTG på hennes höfter. Jag röntgade ju Lina också innan jag började träna agility med henne.



Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards