Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Solweig - 6 juni 2010 21:24

Tora och jag har satt i trädgårdslandet i dag. Hon har kollat varenda fröpåse om det var något ätbart. När det inte var det fick jag sätta fröna. Hon är rolig min tös, för hon är överallt där man sysslar med något och undersöker. När man jobbar med något länge talar hon om att nu är du bra tråkig.


                       

Mor Solweig   Foto Anita Whitmarsh             

  

Dotter Tora

Visst är dom ganska lika varandra?


Jag tillbringar ju annars dagarna med att måla bräder. Tråkigt tycker både jag och Tora.

Hoppas bli klar med dom till gaveln i morron. I dag var man lite seg eftersom man var på fest i går kväll. Sedan var det eftersläckning hos oss. Våra  grannar följde med och tog en sängfösare och snackade en stund.


Måste ut och inhandla ett batteri till bankdosan i morron den har lagt av. Men det är märkligt så länge den gick på det batteriet. Man är ju helt handicappad när internetbanken inte fungerar.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards