Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Solweig - 22 juni 2010 20:57

Så har vi startat vår agilitykurs Tora och jag. Hon är en ganska otålig typ som inte tycker om att det inte händer någonting. Så det kommer att krävas en massa träning för att det skall bli någon ordning på både henne och mej. Men det är roligt.

Antje är ju en jättebra ledare, så det kommer säkert att bli toppen. Trevlig grupp verkar det också vara.

Trodde inte att jag skulle fixa detta i morse när jag steg upp. Min rygg kändes som av, men nu på kvällskvisten har det rätat till sig så pass att jag kan röra mig någorlunda. Men i morron bitti är man väl lika färdig igen kan jag tänka mig.

Av Solweig - 22 juni 2010 09:14

För första gången i mitt liv har jag en paj rygg. Fraktade ju två stora dunkar med vatten ner till Klubbstugan i lördags och det var nog lite för tungt.


På lördagkväll kunde jag inte sitta och inte nått annat heller. Ligga gick så där så nattsömn var det klent med.

I går var jag på Droghandeln (så heter apoteket nu för tiden) och inhandlade div. reseptfria medel som man rekomenderade. Sedan for jag hem och klippte gräsmattan. Det går bra att stå och framförallt gå. Så man är som en vandrande vålnad.

Men nu på morron var det riktigt dåligt igen. Man kan ju inte gå omkrig utan att ha något för sig.

Just nu så regnar det också, annars hade jag tänkt gå ut och peta ner alla plantor jag haft i växthuset. Dom har växt så dom ser ut som lianer!

Inte kul alls. Krukorna skall jag be snällt att maken baxar ut för dom är jättetunga.


Det är inte nån bra timing på detta, jag skulle ju skrapa hus. Det kan jag faktist inte i det skick jag är nu, tråkigt nog. Så nu hoppas jag på snar bättring, är ju bortskämnd med att aldrig ha några krämpor så tålamodet är kort.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards