Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Solweig - 28 augusti 2009 19:55

Har äntligen bestämt mig, jag ställer Lina i Sundsvall, det blir en test , det är jag på det klara med . Men man måste ta lite risker också.

I dag är det utställning i Herrefallet, skulle ha velat vara där, men det är för långt dit. Hoppas i alla fall att dom har det bra, att kräftskivan på kvällen blir trevlig. Men lite surt är det allt att man nästan aldrig kan delta i rasaktiviteter.

På förmiddagen var Inger och jag och handlade tills i morron i alla fall. Så nu gäller det att stiga upp i ottan och fixa mackor till sökgänget som skall ut klockan 08.00 i morron bitti.

Sedan skall Inger och jag vara nere vid klubbstugan och sälja fika.

Vi har gjort grillspett till middag i dag. Jättegott! Det har sett grått ut hela dagen men det har inte regnat många droppar. Jättemysigt ute på verandan.

Den här kamraten ramlade ner i dammen i morse. Han klev på en kruka som finns i baksidan av dammen den är lös ligger bara mellan två stenar. Han kom in dyblöt.

Man ser krukan i baksidan av dammen.

























Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards