Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Solweig - 12 augusti 2009 21:33

Har suttit nästan hela dagen vid datorn. Har reviderat medlemsmatrikeln för Trädgårdsföreningen, det är ju mitt ansvar att hålla reda på våra medlemmar.

Sedan har jag städat undan efter våra barn och barnbarn, tvättat lakan och fällt samman barnsängen. Det lär väl dröja innan den används igen.

Nu i kväll har husse farit för att skjuta in älgstudsaren. Det är ju snart jakt.

Det var meningen att vi skulle fara på stan och hämta skivor och golvmatta till Maggan i dag, men husse har varit hos en gammal chef och fixat så det hanns inte med någon stadsresa. Det får bli i morron.

Jag har börjat träna Tora att ligga och stanna kvar. Får se hur det går. Vi tränar också slalom mellan mina ben.

Jag drar ju upp plant själv, köper ingenting. Sedan kan man ju glädjas åt sina vackra blommor hela sommaren, dom är fortfarande fina. Men att denna ampel är fin beror på att den hänger under tak. Det har ju regnat så mycket att det som står under bar himmel blir rätt fult.






















Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards