Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Solweig - 29 juli 2009 22:35

Det är mörkt på kvällarna, snart slut på sommaren. Tiden går för fort.

Nu är det bara augusti kvar av sommaren, sen är det höst och sen...

Men jordgubbarna mognar så man får varje dag njuta av egna bär.

I går beskar jag ett av äppelträden. Det behövs mera beskärning men det är så högt upp och jag är ingen expert på beskärning. Skulle behöva en sån på detta träd.

Annars har jag kommit i en läsperiod och då blir det inte så mycket gjort. Jag har ju möjlighet att bestämma mina dagar så jag har bestämt att nu har jag semester!

Dammsög stora familjebilen i dag. Meningen var att dammsuga min illa också men då började åskan dundra och det kom en rejäl regnskur, så det blev ingen bilstädning.

Tora en tidig morron.

 

Rosen Maxima

Min älsklingsros, Rosa Mundi

 En tjusig Canadaros

 

Den här rosen har jag inget namn på, en av de första jag köpte för 10 år sen.


Pioner en av de vackraste blommorna tycker jag

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards