Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Solweig - 24 juli 2009 22:47

I dag har Sara och Alex farit hem. Deras bror Niklas kom och hämtade dom på e.m Maggan och hennes pojkar kom hit mitt i dan , så pojkarna lekte och stojjade en bra stund innan Sara och Alex åkte hem.

Här står de tre musketörerna, Alex, William och Rasmus.






Av Solweig - 24 juli 2009 09:08

Så var det färdigt igen, man blir inte bortskämd med finväder numera.

Lina som aldrig gillat att gå i vatten har kapitulerat, när vi är ute på promenader är det så mycket vatten överallt, så hon går genom vattensamlingarna trots att hon inte gillar det. Det finns ju ingenstans det är torrt.

Min trädgård börjar se anskrämlig ut, allt hänger eller är sönderregnat. Jag skulle ju gallra ur i perennrabatten, men det har jag inte hunnit. Hoppas att det blir en dag med uppehåll snart så jag får göra det åtminstone. I sommar har alla planer grusats, det finns inte en chans att hinna det som jag tänkt göra. Men det som inte blir gjort får väl vara till nästa år. Hoppas i alla fall att vi hinner flytta växthuset i alla fall. Där det står nu hinner ingenting mogna, det är för lite sol speciellt i år med så mycket regn.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards