Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Solweig - 9 juli 2009 20:54

Det har varit uppehåll på regnandet under dagen vilket gett möjlighet till gräsklippning. Gräsmattan var så lång att jag måste samla upp gräset. Det blev flera skottkärror med gräs. Jag passade på att lägga gräs på gurkor och tomater när jag ändå höll på.

Husse är uppe och fixar pass och husrum där dom jagar på höstarna. Dom får en massa jaktgäster från södra Sverige i höst. Tänk att betala för att få vara med och jaga en vecka men inte få del av ev. kött! Då är man intresserad!

Har dammsugit ute på glasverandan i em. Det blir så skräpigt där. Vi går in den vägen när det är fint väder, sedan springer hundar och kattor ut och in.

Sedan blir det flugor när dörren är öppen. Dom som var där nu har jag sugit upp!!

Tora har börjat ta sig över staketet. Hon har smitit två gånger i dag.

Måste kolla var hon tar sig över.

Lina fäller så det är fullt med beiga tussar i alla hörn, trots att jag kammat henne varje dag. Annar brukar det vara grå tussar från Fia. Hon släpper inte ett och ett strå utan tussar. Här är en bild som inte är så bra , men den visar Fias undersida, hon har lockigt hår under magen!


















Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards