Alla inlägg den 26 juli 2009

Av Solweig - 26 juli 2009 08:02

Ja man har kapitulerat, denna sommar kommer man inte att minnas som den soliga i alla fall!

Gårdagen var mulen och blåsig, men det regnade inte så mycket på förmiddagen i alla fall. Jag tog sats och började röja i stora perennrabatten. Hann kanske hälften innan det började regna. Men man får vara glad för det lilla.

Hundarna blir så stolliga när dom inte kan vara ute. Dom behöver röra sig mera än det som blir innomhus. Men Lina gillar ju inte att vara ute om jag inte är ute. Tora tycker det är blött och ensamt.

Därför är dom inne. Det blir ju inte så långa promenader i spöregn heller.

I dag skall jag dammsuga i alla fall- Lina fäller ju fortfarande så huset är fullt av hennes tussar.

Hon ser hiskelig ut!! Kommer inte att göra sig i Svenstavik. Får vara mycket nöjd om hon får en 1:a.

Men sånt är livet. Ibland upp och ibland ner.

Linus som normalt är ute på nätterna och sover inne på dagarna låg inne hos mig nästan hela natten. Han kom in och var dyblöt.





















Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards