Direktlänk till inlägg 4 december 2009

Äntligen fredag

Av Solweig - 4 december 2009 15:45

Husse har fiskat på is för första gången.

  

Själv har jag varit på stan och handlat. Har snott som en skottspole mellan affärerna. Hundarna fick följa med mest som träning. Det är jättebra passivitetsträning att bli tvungen att sitta i bilen mens matte skubbar ut och in efter korta mellanstick av bilkörning.

Har handlat julklappar till Alexander i dag så nu är det bara nån enda julklapp oköpt.

När jag kom hem hade både Brukshunden och Västgötaspetsen kommit så nu har jag suttit och läst två av mina husorgan.

Västgötaspetsen var ju extra fin då den var i värg till stora delar. Hoppas nu att den faller medlemmarna i smaken    

 
 
Ingen bild

Gunvor

4 december 2009 21:18

Den smakade mums!

 
maarit

maarit

5 december 2009 07:01

Snyggt tidningsjobb.

Trevlig helg

Götenegänget

http://web.telia.com/~u10101145

 
Anita W

Anita W

5 december 2009 10:17

Hej, fina bilder men visst ser jag väl en ICA stämpel på den ena "firren"?
Tack för min annons´ sammansättning
Tidningen ok.
Ska ut i skitvädret o handla. Hade tänkt bjuda vänner på engelsk jul middag men fick inte tag på någon kalkon av rimlig storlek
Som du hört så gick inte Norge resan jättebra. Kul att Kerstin´s tik fick sina titlar och även om man får draaaaaaa det ur mig så var det ju kul för Grålötens Tut-I-Luren också som ju puttade ner min William på andra plats.
"That´s show buisness" säger man ju, eller i detta fall utst. buisness
Ha en trevlig helg ANITA
Ha de bra ANITA

http://www.svedala2u.se

 
Ingen bild

Solan

5 december 2009 21:30

Nä du Anita, den fisken är inte från ICA! Det är ju Britta som gör tidningen, därför skall hon ha kredit för den. Vad gäller utställning så är det ju både skönhetstävling och domarens smak som gäller. Men jag tycker William är jättesnygg.
Ha det bra själv, hoppas kalkonen i lämplig storlek dyker upp.
Kram
Solweig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solweig - 9 juli 2017 11:44

Finvädret har återkommit och man har rensat och gallrat så nu är man ikapp med ogräset. En kväll i veckan tog vi båten och for ner på Näkten, det var nästan vindstilla så det var nästan perfekt. Vi körde långdrag och jag fick två öringar, den på bi...

Av Solweig - 2 juli 2017 21:22

Vi har haft några dagar med jättefint väder. Ingvar har slipat och betsat alla tre broarna, han har också fixat fönsterbräda i ett av köksfönstren som ingen hade. Själv har jag nästan hunnit rensa alla rabatter klart, sen är det bara till att börja...

Av Solweig - 19 juni 2017 20:30

Tiden går fort när man har roligt, säger man ju. Men ibland går det fort även om man inte har så roligt. Jag för en ojämn kamp mot ogräset. Det har ju varit så torrt tidigare att ogräset har inte växt så mycket. Men i fredags kom det regn och sedan...

Av Solweig - 12 juni 2017 21:30


Vi har ett växlande väder med små regnskurar med jämna mellanrum. Man blir inte direkt blöt men det hindrar ju solen! Jag rensar i kapp med ogräset. Ännu ligger jag efter, hoppas hinna ikapp innan fredag e.m. Då skall jag åka till Maggan och gräv...

Av Solweig - 8 juni 2017 10:42

Efter ett långt uppehåll skall jag försöka återuppta skrivandet lit mer kontinuerligt. Det har inte hänt så mycket under uppehållet. Maken har gjort sin sytostatikabehandking klar nu för två veckor sedan. Han mår så där, men det går ju inte göra...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards