Alla inlägg den 12 december 2009

Av Solweig - 12 december 2009 22:23

I dag har Maggan och jag varit till Sundsvall. Rasmus och William var också med. Först landade vi på IKEA. Pojkarna fick var sin köttbulltallrik vi drack en slät kopp kaffe. Sen väntade bollhavet och lekar medans vi gick runt i varuhuset. Maria, Sara och Alex kom också så Alex var också tillsammans med Maggans pojkar i lekhörnan.

Vi gick runt och handlade lite. Det blev ingen storhandling för nån av oss. Efter det så bar det av till Emma.

Där förplägades vi med alla tänkbara godsaker. Det var två smörgåstårtor och tackotårta, hallontårta och en massa kakor. Att man blev mätt är en lätt underdrift. Det var jätteroligt att se Emmas och Christoffer nya hus. Stort och trevligt. Läget verkar också vara nära perfekt.

Bilder från kalaset måste jag få av dotter när jag inte tog med min kamera. Här är en bild  på släkten som jag stulit från Maggan  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards