Alla inlägg den 29 december 2009

Av Solweig - 29 december 2009 19:16

Snart är det nyårsafton och då sätter väl helvetet igång. Ännu har det varit tyst. Det är ju så kallt att dom fryser väl om fingrarna pyromanerna med smällare. Läs detta:http://kennet.skk.se/skk/innehall.aspx?ID=1039&Sprak=sv.

Hoppas att vi slipper alla raketer. Jag vet inte hur Tora réagerar, Lina har ju inte brytt sig. Men det vore ju synd om man skulle få en skotträdd hund på grund av människor utan vett!!   Om dom kommer i närheten går man väl ut och skrämmer livet av dom. Även om det är pappor med( det brukar vara såna som tillhandahåller).


Annars har jag tillbringat dagen i vävstugan. Har trätt om en mattväv. Skall väva rosengång. Det är betydligt knöligare att trä. Nu har jag trätt halva skeden, orkar inte mera i dag. 


I morron skall husse få skjutsa mig på stan och göra lite inköp. Kattornas hårda mat är slut. Mitt müssli är också slut. Lite festligare käk till nyårsafton planeras. Maggan och pojkarna kommer hit och äter. Eventuellt kommer Morgan också om det inte blir snöfall, för då sitter han i en plogbil!






Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards