Alla inlägg den 16 december 2009

Av Solweig - 16 december 2009 21:07

I dag var det inte så skönt att rasta Brudarna. Det har blivit kallt och det blåser bistert. Såg på TV:n att det var varning över Gotland och Skåne. Det är nog värre där än här även om vi klagar lite. Det har ju inte varit kallt förrut, inte över

 -10 grader. Nu är det -15 och det känns. Det srår mindre på väderrutan jag har på bloggen, vet inte när det noterades tidigare i dag antar jag.

Tog några bilder när jag var ute. Men det var så kallt om fingrarna så det blev inte så många.

Min nersnöade trädgård

  

Tora i snön utanför sovrumsbron. Dom har små vägar i trädgården som dom går på.

  

Lina börjar se ut som en snögubbe

  

Här är vi på en av stigarna ute i naturen. Det är många hundägare i grannskapet, vilket gör att vägarnas om vi går det är  upptrampade, det är tur för när det snöat mycket blir det tungt att ensam hålla stigarna gångbara.

    

I morron skall man göra en insats för Lions igen. Skall hjälpa till att göra julgrupper. Gjorde det i fjol också. Vi gör till en blomsterhandel och får visst för varje grupp. Gruvar mig lite för att ha bilen stående på Campus utan motorvärmare, det är där vi håller till.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards