Alla inlägg den 9 december 2009

Av Solweig - 9 december 2009 21:36

Kvällens styrelse i BBHK är avklarad. Nu handlar det bara om att fixa verksamhetserättelsen. Den bör vara färdig till mitten av januari.

Hoppas bara att valberedningen fixar att få tag på en ny ordförande och kassör.

Av Solweig - 9 december 2009 12:58

På min morronpromenad med brudarna mötte jag en granne som är ute och går varje morron. Hon älskar Lina så hon har alltid en gosestund med henne när vi möts. Nu har ju Tora gjort sig till för henne också så hon får också sin beskärda del av kelet.

Det är så halt ute i skogen på stigen så min granne vågade inte gå på stigen utan gick på sidan om . Det går ju ganska bra då det inte är mer än nån cm snö. Men det är ganska ojämt bredvid stigen så det är osvuret var det är minst farligt att gå. Det sa jag inte till henne utan hon fick väl ta ansvar för sig själv.

Nu efter lunch skall vi gå ut och plocka granris i samband med brudarnas lunchpromenad. Jag skall göra kransar. Har gjort av enris något år men det är så vasst att jobba med så jag föredrar granris.


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards