Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Solweig - 27 januari 2009 18:09

På gårdagens medlemsmöte i Trädgårdsföreningen vann jag en blomma och en kruka, jag hade fyra lotter. Vann alltså på två. ja inte var det nån förmögenhet men ändå.

Jag har ju ögonlyst Lina och det var inte bra och jag väntar på svar från Strömsholm. Det togs blodprov för gentest. Men jag är väl otålig, det är ju bara drygt en vecka sedan jag var och gjorde testet, får väl ge mig till tåls.

I dag har jag besiktigat bilen, den var O.K Lina var väldigt intresserad av vad gubbarna hade för sig. Nu för tiden blir man bjuden på kaffe medans man vänter på att bilen skall bli besiktigad.

Var och köpte olja och oljefilter också. Det skall ju också bytas.

När jag var på stan var jag på blomsteraffären och köpte fyra krukväxter, jag har så många blomstercheckar som jag måste ta ut. 

I kväll skall jag ta det lugnt, i morron skall jag på treårskalas hos tvillingbarnbarnen.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards