Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Solweig - 22 januari 2009 23:19

När jag var ut med Lina på förmiddagen satt det fullt i en björk med kvittrade sidensvansar. Ett ljuvligt ljud!

Det snöade ju för några dagar sen och det blåste så  alla våra promenadvägar ute på fälten har drivit igen med snö. Skoterspåret är gångbart för att där kör dom varje dag.

Vi var ut på en längre tur på e.m också, jag tog sparken för att Lina skulle få springa lite fortare. Jag kan ju inte gå så fort så hon kan springa, men med spark går det utmärkt. Enda problemet är att det grusas lite mer än vad som är bra när man åker spark. Var och köpte kort för att skicka till min syster som fyller år den 24 januari.

Halva familjen är födda nu under våren. Syster, två barn, fyra barnbarn, make och makens barn och barnbarn. Tur att inte alla fyller jämt. Men barn fyller ju jämt varje år, där gör man ingen skillnad.

                                                  
      


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards