Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Solweig - 2 januari 2009 18:41

Inte kändes det som frdag i dag, jag har haft måndag hela dagen!


Satt och läste Stig Larssons bok "Luftslottet som sprängdes" i natt till klockan var fyra!  Husse var upp vid tvåtiden och undrade om jag var riktigt klok?  Det kan man ju undra över! Jag har hållit på att läsa denna bok så länge att nu ville jag få slut på den.

När mina barna var små och man var hemma hos dom läste jag varje kväll/natt. Jag började läsa när jag lagt dom och dom somnat och sedan läste jag tills boken var utläst. Sedan var jag jättetrött när ungarna vaknade. Dom var ju tre stycken så dom kunde föra ett ganska ordentligt liv så inte gick det att sova sedan dom vaknat. Numera läser jag inte så mycket, men ibland får jag lust och då gäller det att hitta en bok.

Har lovat mig själv att inte köpa böcker då bokhyllorna är fulla. Har en bekant som säger sälj böcker som du har läst. Men för mig har böcker alltid varit klenoder så här säljer man inga böcker.

Det får bli barnens huvudvärk när man kilar vidare, att göra sig av med böckerna.


Maggan ringde i går kväll, hon har fixat tid för ögonlysning för Lina den 16 jan. i Sundsvall. Så då åker vi ner och kombinerar med att gå på IKEA och ev. hälsa på syster. Perfekt!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards