Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Solweig - 13 januari 2009 23:04

Vinst blev det, men liten, 50 spänn!

Det blir man inte rik på, men det är väl inte meningen att man skall bli det.

Trevligt att träffas i alla fall och gott att äta blev man bjuden på, så det var trevligt!

Av Solweig - 13 januari 2009 18:04

I dag har jag och dotter bakat tunnbröd. Jag gjorde deg först i morse, gick sedan två km med Lina därefter satte vi igång och baka. Lina har varit med Maggans hundar under dagen. Hon är inte så förttjust att bli lämnad hos Maggan, där blev hon ju lämnad när vi åkte till Australien, det var ju inte så kul att ha matte borta så länge. Därför gillar hon inte riktigt att vara där matte kan ju försvinna igen.

Jag passade på att tvätta tre mattor i Maggans grovtvättstuga när jag ändå var där, det finns torkskåp också så mattorna var torra när jag tog hem dom.

Nu i kväll skall jag till Gerd granne och skrapa triss, man kan ju alltid hoppas på storvinst!

Men såntur har man väl inte? Tog en bild av en av mina amarylisar, det är visserligen slut på jul men jag har flera blommande skönheter. 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards