Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Solweig - 15 januari 2009 22:49

I kväll har jag varit till Dille ridhus och tränat agility. Det var så kallt inne i ridhuset så hundvattnet frös. Men eftersom vi bara var två förare med liten hund körde vi ganska mycket så vi höll oss varma. Dom är två instruktörer och delar upp i små och stora hundar.  Så i kväll har vi tränad framförbyten bakombyten, blindbyten tror jag det hette och slalom därimellan.

Så nu är tanten motionerad.

I morron bitti åker vi till Sundsvall och ögonlyser Lina och går på IKEA. Jag hoppas det är lite mildare.

Vi måste ju ha Lina i bilen medan vi är på IKEA.


Av Solweig - 15 januari 2009 00:08

I kväll har vi haft sista styrelsen med den "gamla" styrelsen. Kommer att sakna Inger. Vi har haft ett bra samarbete. Men det blir säkert bra med de nya styrelsemedlemmarna också.

Skall ta kontakt med Studiefrämjandet i morron om kallelsen.

I dag har det snöat igen. Men det har blivit kallt också så nu kan man gå på våra rastningsstigar igen utan att man far igenom snön upptill knäna.

I morron kväll startar agilityträningen igen efter juluppehållet.

I morron hinner jag nog inte skriva något i bloggen, det är så mycket styrelseskrivning som måste göras först.


                                                  
  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards