Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Solweig - 31 mars 2008 22:36

Så var ännu ett årsmöte avklarat. Det kan bli rätt många om man är föreningsaktiv.

Men som tur är sitter man inte i styrelsen för alla föreningar man är medlem i.


Annars har dagen tillbringats i vävstugan med min plädväv. Nu är det bara en halv meter kvar att väva sen är den färdig. Pust!


Inte vet jag vad det beror på men jag har jäspat hela dagen, sommartid påverkar både mig och Lina som försov sig i morse. Hon är vår väckarklocka. Husse stiger upp klockan sex, det ser Lina till i vanliga fall, men inte i morse, då klickade det.

I morron skall jag vara hemma och väva. Hoppas också att det frusit till i natt så vi kan gå på skoterspåret i morron bitti. I dag var det som mos. Man sjönk ner till halva stövlarna och halkade och for. Jättetrist! Jättejobbigt!

Nu skall jag gå och lägga mig det känns som om jag kommer att somna ovaggad.




Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Östersunds väder

Väder Östersund

Superninjas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards